آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی (رایگان)

اگر میخواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید این صفحه دقیقا برای همین هدف آماده شده است، آموزش زبان آلمانی با 100 درس رایگان که بر روی پرکاربرد ترین مباحث گرامری، مکالمه زبان آلمانی و لغات کار کرده ایم. این آموزش ها قدم به قدم شما را به سطحی از زبان آلمانی میرساند که بتوانید به راحتی با افراد آلمانی زبان ارتباط برقرار کنید. این صفحه را ذخیره کنید و هر روز یکی از دروس رایگان آموزش زبان آلمانی را مطالعه نمایید.

آموزش زبان آلمانی با 100 درس رایگان

برای آموزش زبان آلمانی به صورت رایگان تنها کافیه به ترتیب روی هر درس کلیک کنید. هر مقاله شامل متن،فایل صوتی و ویدیو آموزشی میباشد تا مباحث کاملا برای شما جا بی افتد. با نوشتن نظر خود در بخش کامنت های مقالات به ما انرژی زیادی برای ادامه این کار خواهید داد.

1

الفبای زبان آلمانی از 26 حرف، سه اوملات آلمانی (Ä,Ö,Ü) و یک استست (ß) تشکیل شده است. با ما همراه باشید با آموزش الفبای آلمانی به همراه ویدیو و فایل صوتی تلفط حروف الفبا.

2

دومین قدم در آموزش زبان آلمانی، اعداد است در این مقاله به آموزش اعداد آلمانی از صفر تا میلیارد پرداخته همچنین اعداد ترتیبی و اعشاری را به همراه تمرینات متنوع به شما آموزش داده ایم.

3

شاید فکر کنید برای سلام به آلمانی فقط از کلمه Hallo استفاده میکنند اما در این پست انواع کلمات مربوط به سلام و احوالپرسی را به شما آموزش داده ایم. همراه ما باشید.

4

آموزش کلمات و جملات مربوط به آب و هوا و همچنین اخبار هواشناسی به آلمانی را در این پست به همراه جدول و فایل صوتی تلفظ کلمات برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

5

در این پست 200 نوع لباس به زبان آلمانی از مردانه و زنانه گرفته تا انواع پیراهن، کلاه، شلوار و … را به همراه فایل صوتی برای شما آماده کرده ایم. این کلمات را یاد بگیرید تا به راحتی بتوانید خرید کنید.

6

لیست کامل کلمات مربوط به اعضای بدن در آلمانی از اعضای دست و صورت و پا گرفته تا اعضای داخلی بدن را به همراه فایل صوتی اختصاصی برای شما آماده کرده ایم.

7

در زبان آلمانی کلمات دارای جنسیت هستند و به سه دسته مذکر(der)، مونث(die) و خنثی(das) تقسیم میشوند. در این آموزش با مثال زیاد جنسیت اسامی در زبان آلمانی را یاد میگیرید.

8

با مطالعه این آموزش میتوانید به راحتی روزهای هفته، ماه و سال را بخوانید و در مکالمات خود دقیق تر به زمان اتفاقات بپردازید. این آموزش دارای ویدیو و فایل صوتی میباشد.

9

اگر قصد خرید مواد غذایی را دارید یا به سوپر مارکت میخواهید بروید یادگیری کلمات مربوط به خرید در آلمانی را باید یاد بگیرید. با ما همراه باشید.

10

یادگیری لغات مربوط به نوشیدنی یکی از ابتدایی ترین کلماتی است که باید بدانید. لیست نوشیدنی های گرم و سرد و همچنین نوشیدنی های الکلی را در این مقاله برای شما آماده کرده ایم.

11

لیست کلمات مربوط اعضای خانواده و شجره نامه در زبان آلمانی را در این مقاله به همراه مثال های متفاوت از سیر تا پیاز برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

12

لیست 133 فعل پرکاربرد آلمانی به همراه فایل صوتی و مثال را در این مقاله میتوانید آموزش ببینید. افعال یکی از مهم ترین بخش های لغات زبان آلمانی است. 

13

112 صفت پرکاربرد آلمانی را یاد بگیرید تا محیط اطرافتان را بهتر درک کنید و همچنین با استفاده آنها درمکالمات خود منظو را بخوبی منتقل کنید. با ما همراه باشید.

14

هر فردی در زندگی یک کار و شغل دارد برای همین یادگیری مشاغل به زبان آلمانی بسیار مهم و کاربردیست. این کلمات را بخوانید و سپس از فایل صوتی تلفظ آن استفاده نمایید.

15

هر طرف را نگاه کنید با انبوهی از مغازه ها و فروشگاه ها و مراکز تفریحی و تاریخی مواجه میشوید در این مقاله لیستی از تمامی مکان ها به زبان آلمانی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

16

لیست کامل کلمات حیوانات مزرعه، آبزی، خانگی و وحشی به همراه افعال و عبارات رایج مربوط به حیوانات در آلمانی را در این پست برای شما آماده کرده ایم. 

17

یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با فرهنگ کشور آلمان، شناختن غذا های این کشور است. در این پست 20 غذا معروف آلمانی را به شما معرفی کرده ایم.

18

کلمات و جملات مربوط به سفارش غذا از زمان ورود به رستوران و خواندن منو تا پایان سرو غذا و خداحافظی را در این مقاله به شما آموزش داده ایم.

19

یکی از بهترین راه های تقویت مهارت خواندن و افزایش دایره لغات زبان آلمانی، خواندن کتاب های داستان است. در این مقاله ما به معرفی بهترین کتاب های داستان آلمانی پرداخته ایم.

20

ضمایر ملکی در آلمانی همان صفت های ملکی هستند که نشان دهنده مالکیت هستند. به عبارت دیگر، آنها توصیف می کنند که چیزی یا کسی به چه کسی تعلق دارد.

21

یکی از گرامر های پایه زبان آلمانی، زمان حال ساده است. در این مقاله به کاربرد های این زمان و افعال با قاعده و بی قاعده در این گرامر پرداخته ایم. همراه ما باشید.

22

لیست مهم ترین عبارات و کلمات مربوط به کافه و رستوران در زبان آلمانی را میتوانید در این مقاله پیدا کنید. یادگیری این عبارات کمک شایانی میکند تا بتوانید تجربه بهتری در کافه و رستوران داشته باشید.

23

برای تاکسی گرفتن و پرداخت کرایه تاکسی لغات و جملات ویژه ای وجود دارد که در این آموزش کاملا یاد خواهید گرفت. بیش از 50 عبارت ضروری در مورد تاکسی را در این مقاله بخوانید.

24

یکی از بهترین راه های افزایش دایره لغات، یادگیری کلمات متضاد آلمانیست که میتوانید راحت و سریع حجم بالایی از کلمات کاربردی را آموزش ببینید.

25

یادگیری رنگ ها برای توصیف بهتر اجسام و موارد دیگر بسیار کاربردیست. در این پست لیست کامل رنگ ها در زبان آلمانی را به همراه فایل صوتی برای شما آماده کردیم.

26

آموزش ضمایر شخصی فاعلی، مستقیم و غیر مستقیم در زبان آلمانی را میتوانید به همراه مثال و تمرینات متنوع در این مقاله مطالعه نمایید. با ما همراه باشید.

27

خواندن و بیان ساعت در زبان آلمانی به همراه لیست کلمات و روش های پرسیدن زمان را در این مقاله به صورت ساده و کامل به شما آموزش داده ایم.

28

ساختار جملات سوالی در زبان آلمانی را در این پست به شما قرار دادیم. ابتدا کلمات پرسشی را یاد میگیرید و سپس روش ساخت جملات سوالی را آموزش میدهیم.

29

بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی از کتاب، اپلیکیشن زبان، پادکست، کانال های آموزشی یوتوب و مقالات و اخبار آلمانی را به شما معرفی کرده ایم.

30

اگر در خانه میخواهید آموزش زبان آلمانی را شروع کنید این مقاله به شما راه و روش های متنوع آموزش آلمانی در منزل را به شما یاد میدهد.

31

یکی از راه های تقویت زبان قطعا مشاهده فیلم و سریال است در این مقاله 10 فیلم فوق العاده برای تقویت زبان آلمانی را به شما معرفی میکنیم.

32

گوش دادن به آهنگ هم باعث تقویت مهارت شنیداری شما میشود و هم لهجه شما را اصلاح میکند و باعث افزایش دایره لغات میشود. معرفی 10 آهنگ آلمانی در مقاله بالا.

33

اگر قصد دارید در مدت کم، مهم ترین آموزش های آلمانی را یاد بگیرید مقاله آموزش آلمانی در 30 روز بهترین سورس های آموزشی را به شما معرفی میکند.

34

آزمون گوته مهم ترین آزمون زبان آلمانی است که قطعا برای کار، مهاجرت و تحصیل در آلمان به این مدرک زبان نیاز دارید. توضیحات دقیق این آزمون در مقاله بالا بخوانید.

35

منابع آزمون گوته در سال 2023 از کتاب و دوره های آموزشی تا پادکست و کانال های آموزش آلمانی در یوتوب را در این مقاله به شما معرفی کردیم. همراه ما باشید.

36

آزمون تست داف برای داوطلبان خارجی که قصد تحصیل در دانشگاه های آلمان را دارند، طراحی شده است. با ما همراه باشید با معرفی دومین آزمون مهم زبان آلمانی.

37

یکی از بهترین راه های تقویت زبان استفاده از اپلیکیشن های آموزش آلمانی میباشد. در مقاله بالا 7 اپ جهانی و فوق العاده برای آموزش زبان آلمانی را معرفی کردیم.

38

اگر دوست دارید در مکالمات قوی تری داشته باشید در این پست 65 ضرب المثل آلمانی از افراد مشهور آلمان را برای شما جمع آوری کردیم. با ما همراه باشید.

39

اگر میخواهید با روند پیدایش و تغییر و تحولات زبان آلمانی بیشتر آشنا شوید حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با تاریخچه زبان آلمانی آشنایی پیدا کنید.

40

یکی از بهترین راه های تقویت زبان استفاده از اپلیکیشن های آموزش آلمانی میباشد. در مقاله بالا 7 اپ جهانی و فوق العاده برای آموزش زبان آلمانی را معرفی کردیم.

41

اگر دوست دارید در مکالمات قوی تری داشته باشید در این پست 65 ضرب المثل آلمانی از افراد مشهور آلمان را برای شما جمع آوری کردیم. با ما همراه باشید.

42

اگر میخواهید با روند پیدایش و تغییر و تحولات زبان آلمانی بیشتر آشنا شوید حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با تاریخچه زبان آلمانی آشنایی پیدا کنید.

43

زمان حال کامل در آلمانی، یا زمان پرفکت (Perfekt) اتفاقی را توصیف می کند که در گذشته اتفاق افتاد و تمام شده  ولی به صورتی به زمان حال مرتبط است. این گرامر بسیار مهم است.

44

زمان گذشته کامل در آلمانی وقتی استفاده می کنیم که بخواهیم بگوییم یک اتفاق قبل از اتفاقی دیگر در گذشته افتاده، یا یک کار قبل از یک کار دیگر در گذشته انجام شده.

45

لیست بهترین دانشگاه های کشور آلمان برای تحصیل از نظر کیفیت اساتید و رتبه بندی در آلمان و جهان را میتوانید در مقاله بالا مطالعه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

46

76 کلمه که بین زبان آلمانی و انگلیسی مشترک هستند را میتوانید در این آموزش یاد بگیرید تا با مشترکات زبانی این دو بیشتر آشنا شوید. همراه ما باشید.

47

اگر میخواهید به زبان آلمانی، به فردی که دوستش دارید ابراز علاقه کنید این آموزش برای شماست. لیستی از بهترین جملات عاشقانه در زبان آلمانی به همراه ترجمه فارسی.

48

یکی از بهترین منابع آموزش زبان آلمانی قطعا کتاب است. در مقاله بالا 7 کتاب آموزشی برای گرامر و تقویت مهارت های 4 گانه زبان به شما معرفی کردیم.

49

لیست 100 کلمه مهم و ضروری در زبان آلمانی را در این مقاله به همراه فایل صوتی برای شما آماده کرده ایم. این کلمات بسیار کاربردی و پایه هستند و باید آنرا یاد بگیرید.

50

در همه زبان ها جملات انگیزشی بسیار کاربردیست. این جملات را یاد بگیرید تا هم خودتان انگیزه بالاتری برای ادامه راه داشته باشید و هم با این جملات به دیگران انرژی بدهید.

51

اگر میخواهید فرزندتان در سنین پایین زبان آلمانی را یاد بگیرید. این مقاله روش های آموزش زبان آلمانی به کودکان را به صورت تخصصی بررسی میکند.